FRENGKIE COLVEN TAK NAK BERBOGEL (17 Pix)

                                             





Mat Qaypo respeck kat Frengkie Colven , bakat baru dalam 
bidang lakonan nih, dia ada prinsip tak nak BOGEL  di 
depan kamera tapi tak kisah berlakon adegan RANJANG

                                          
                                          

   Katanya


"Adegan ranjang ni memang mencabar, tapi time shoting tu memang ramai Krew, bukan kita sahaja, dia memang ada  had. dia nampak Real tapi kita tak buat macam tu"

                                             


"Saya akan letakkan syarat juga kalau nak berlakon adegan ranjang nih,  tak terlampau keterlaluan,  saya faham orang di  Malaysia susah nak faham, fikiran juga tak terlalu terbukak,"

                                             

 " Saya akan berbincang dengan produser, takut dah keluar  adegan macam nih, akan jadi isu, tapi saya sanggup menanggung risiko itu, saya akan cuba explain apa yang sebenarnya yang berlaku...., macam mana kita buat masa
shoting,  family saya mungkin boleh terima sebab mereka faham itu sekadar lakonan, saya juga akan terangkan keadaan yang sebenarnya..

                                           


" Itu sekadar lakonan, prinsip saya jaga maruah sendiri, apa-apa yang berlaku pun saya akan berbincang dengan wife  saya, takut perasaan cemburu dia, bila saya explain, dia akan  faham,"

  Pakai Underwear dalam filem??



" Saya tak rasa apa-apalah sebab sebelum ni masa masuk contest pun pakai posing trunk, yang tu lagi ramai lagi orang  tengok, LIVE lagi, bukan berlakon, saya rasa tak malu,  kalau berlakon saya tahu, itu sekadar menghidupkan watak,"


 Model  Seluar Dalam?





" Saya akan terima, saya tak kisah, prinsip saya jangan BOGEL  sudahlah, yang tu saya tak akan terima,  setakat model posing trunk, underwear, saya tak kisah, sebelum ini  ada juga yang tanya, sanggup ke tak jadi model underwear, saya memang bagitahu tak kisah, saya akan tanya dulu fotoshot untuk apa,  tapi jangan suruh saya BOGEL, itu  memang saya tak terima..

  Camna dari Bina Badan ke bidang lakonan?



"Kawan dari bina badan juga yang ajak, Sebelum ini minat untuk berlakon memang ada, tapi tak tahu nak buat macamana, tapi bila kawan ajak, minat tu datang sendiri.
"Saya mula  berlakon dalam drama Gerak Khas episod Ops Bayu selama dua minggu di Kelang. pegang watak extra sebagai Militan. ..tengok kat TV memang senang, tapi bila nak buat susah.."

           Jom kita jamu mata lagi
 tengok aksi-aksi  Abang Sado nih eksklusif untuk  AMBOI.COM



























 


0 Response to " FRENGKIE COLVEN TAK NAK BERBOGEL (17 Pix) "

Post a Comment