PUKIMAK !!!!!!--- PIAN CECUPAK ( 4 Pix)

                                                         


Marah habis  Datuk  Pian Cecupak kepada penulis-penulis 
Blogger yang tak habis-habis nak  'menyundalnya' melalui  
penulisan  biadap 

Ternganga  Mat Qaypo bila Pian 'mention'  dua nama Blog  
terkenal  dan Pian beri warning!!!!!


  " Kalau aku kenal DIAAA!! , kalau aku tahu tangan dia yang menulis, SESUATU akan berlaku pada dia!!!! ..AMARAN  saya!!!!!"


 Jom kita baca MAKI HAMUN   Pian kepada Blogger- Bloger   
                                           


" Tuttttt Tuttttt Tuttttt ( Blog terkenal) nih ,terlalu banyak cerita artis yang dia ambik, memang KURANG AJAR !!!  ,tak beradat,  bukan islam, lebih senang  aku gelarkan  mereka IBLIS!!!

 " Contoh satu yang dia memalukan aku  .....aku  berlakon  dalam cerita Astro  sebagai Rozita Che Wan dengan Yassin  dan juga Apek , saya memakai  pakaian perempuan,  mungkin aku ni LEBIH CANTIK   daripada dia kut, sampai dia HINA  aku ketahap macam tu..dia kata,SAH  Pian  Cecupak TUKAR JANTINA ....  dan dia keluarkan gambar  diwaktu aku sedang berlakon.. dia tahu tak  gambar yang sedang BERLAKON  dan sedang MELACUR ..macam pondan , dia  melacur malam-malam ..dok tepi jalan, aku rasa yang buat ni ( tulis artikel  )  PONDAN , LOW  CLASS!! ..Aku melacur dalam TV pun aku dapat duit..Dia telah mengguris hati  dan perasaan ANAK  aku......  dia kata aku dah POTONG ANU  aku....Kalau aku  nak potong anu  aku nih aku masih lagi ISLAM .. ,aku adalah WARAS!!!

 "Yang membaca ARTIKEL TU  tu anak perempuan saya, air konek saya ,AIR MANI   aku!..bukan air mani  BAPAKKKK  dia..kemudian anak aku refer  aku..Abah .orang  kata abah macam nih..lepas tu aku terpaksa jelaskan  pada anak aku..I am  your father,, you go and ask your mother how i   FUCK  your mother, baru kao  orang keluar..walaupun aku bercerai dengan  ibu kau bukan disebabkan  abah ni Tutttttttttttt!!  , abah ni Tuttttttttttttt  , Yes  I am Tuttttttttttttt!! , Your Father is a Tutttttttttttttttt!!! , anak  saya tahu siapa  bapak dia, bapak dia bekas penari.. You dont ask, orang lain tak payah  tanya, anak aku sendiri  tahu  siapa bapak dia.....

                                             


" Jangan ganggu keluarga saya,  jangan ganggu hidup aku, aku tak ganggu kao orang, kalau nak, cerita yang elok-elok pasal aku, apasal ni hah!!!! aku ni  JAHAT  sangat ke dalam  dunia nih!..sebut jer PIAN   itu ini,  itu ini, tapi bukti tak  ada !..tolong buktikan pada aku kalau aku ni JAHAT , apa bukti aku JAHAT ,  pernah ke aku menipu orang, kalau aku menipu orang, BUNUH  orang, aku tak  akan dianugerahkan  pangkat DATUK  tu, "

 "Tutttttt Tuttttttt ( nama  blog) tu pun  tu pun satu lagi  KURANG AJARRR, BAPAK  dia tak ajar dia beradat,  aku  tak akan ampun dunia akhirat, kita akan berjumpa di padang  Masyar.....Tuttttt Tutttttt ( nama blog)  keluarkan cerita pasal  muka-muka  aku yang injek dulu lah.....Aku injek pun aku  tak pakai duit kau lah , aku tak hutang dengan kau lah, aku  ada business aku sendiri, yang tak payah aku nak cakap apa  business aku,  jadi jangan pandang orang tak ada mata, jangan pandang orang HINA , sebelum  nak HINA  orang,  HINA  diri engkau dulu,

 "Kalau aku cakap sekarang, ramai wartawan yang pakai kereta mewah, banyak yangditaja,... oleh siapa??bukan daripada company-company yang nak promotion ..betul  tak???? .. berapa ramai wartawan yang pergi bercuti, siapa taja???syarikat ke??.. PUKIMAK  dioarang...Company2 besar yang nak promosi untuk anak2 buah  mereka ke,apa  ke , Ehhhh! Pyan Cecupak pernah pakai Mercedez lah..tapi   aku bukan PEMINTAK SEDEKAH ,walaupun aku bergelar DATUK , aku tak ada kereta, aku tak ada rumah,..aku tahu agama, ..kalau aku berhutang dengan orang atas dunia nih, maka tersangkutlah MAYAT aku di atas sana..Aku bukan  jenis orang yang pandang pada harta, ..Harta kalau aku ada pun, aku tak  perlu bagitahu, Mati aku nanti..anak- anak  aku akan tahu., aku bukan buat business di MALAYSIA sahaja, aku juga buat di SABAH, SERAWAK  dan BRUNEI , semua aku buat....

                                             


" Saya pernah nak menyaman Tutttttttttttttt ( nama blog) dengan Lawyer saya, tapi bila saya  bukak semula Tuttttttttttt, dia dah DELETE  dah gambar-gambar  saya , Selain itu  Tutttttttttttt   ada masuk dalam Mesej saya, dia pohon maaf, saya cakap KEPALA  BAPAK KAO POHON MAAF , PUKIMAK ENGKAU !! ..Kao MEMALUKAN  aku satu MALAYSIA , kalau tidak Tutttttttttttt  yang keluarkan, aku tidak DIHINA  oleh  masyarakat, kerana selama ini aku berbudi bahasa dengan  orang, kalau aku tak ada budi bahasa, aku dah pergi LEMPANG  dia, aku tak takut......

 Tapi Tuttttttttttt nih memang tak beradat..... saya baca daripada Tutttttt  kemudian saya DELETE   dari FB  saya tak nak peminat-peminat  saya  baca..SAH  PIAN  TUKAR JANTINA!!!

"Allah tahu niat aku....dan sesiapa yang menulis tu, engkau  rasa nak laku kan cerita  ke apa ke. kau yang menanggung  DOSA....

" Sekarang ni, aku banyak mengadu pada Allah, dulu aku jenis manusia yang lupa pada Tuhan......aku JAHAT , banyak perkara yang aku  buat, aku pernah lupa diri, sebab duit  banyak, rumahtangga hancur, Allah bagi peluang pada aku  untuk jadi baik, Allah sayangkan aku, jaga hati sekarang ni  supaya tidak sakit lagi, tapi masih lagi Allah DUGA  aku  dengan dugaan-dugaan  org yang menyakitkan hati aku, bagi
aku itu dugaan untuk Allah  bagi nikmat yang seterusnya pada  aku.."

"Kepada artis-artis yang DENGKI atau apa sahaja bercakap tentang baik buruk  aku, ingat kao pernah menjadi KAWAN  aku, kao pernah pasang SUSUK  dengan  aku, kao pun pernah aku nasihatkan untuk kembali ke jalan Allah, tetapi kaorang tak nak kembali ke jalan Allah, itu antara kao dengan Allah, janji aku  dengan Allah dah pun aku tunaikan , kalau aku sebut, malu satu Malaysia  dia orang tu , aku akan kena SAMAN , aku akan masuk PENJARA  dan aku akan
kena JUBUR  dalam penjara, kalau aku keluarkan cerita nih..tapi jangan  mencuba Pyan Cecupak..MATI  aku kerana Allah.. ..KEBENARAN  aku Allah Taala pegang, kalau aku nak berkata BENAR , sesungguhnya kalau kau orang MENIPU , kau tanggunglah..Kepada  ARTIS  yang  bergaduh dengan aku, ayuh  aku tak mahu bergaduh, sebab  aku bukan jahat,, ..umur aku 40 tahun, aku dah jadi baik..tapi  kalau nak jugak, ayuh  kita solat di MASJID  dua rakaat,  lepas tu kita pegang Al-Quran, kita BERJANJI  kepada  Allah.. tak nak  dah berjanji di MULUT  sebab lain yang dikata lain  yang DIKOTA ..."
 
 " Tolonglah, janganlah MALUKAN  saya lagi, bagilah saya hidup dengan sempurna, kerana adanya saya adalah untuk anak-anak saya, dan sebelum saya CELUPAR  lagi,, orang kata Pyan CELUPAR  tapi berfikirkah anda ,,kenapa saya celupar.. kerana ia membabitkan keluarga dan MARUAH  saya, saya sanggup MEMBUNUH!!!!!!! tetapi jangan sampai saya buat HAL!!
  
Mat Qaypo hanya mampu terlopong!!!!

 
 


0 Response to " PUKIMAK !!!!!!--- PIAN CECUPAK ( 4 Pix) "

Post a Comment