ZED ZAIDI TERBAEKKKKK!!

                                           

Amboi-amboi amboi puji melambung golongan artis pada Presiden Seniman yang baharu yer! setelah Zed Zaidi menerajui persatuan itu kembali.

Mat Qaypo ligat nak dapatkan beberapa artis untuk dapatkan komen setelah Zed menang... ada sorang artis tu menyombong habiss bila Mat Qaypo tegur.. Katanya..No Comment! amboii cantiknya bahasa Dek!

Tapi tak apalah...ramai lagi artis berbudi bahasa yang melayan Mat Qaypo

        
                         Kata Datuk  Pian Cecupak 





" Saya memang pilih Zed Zaidi kerana Zed Zaidi ada 'Sense of giving', Zed  Zaidi banyak membantu artis dan Zed Zaidi peka kepada kerja-kerja artis,  kalau Zed Zaidi dapat 'event' dia tak pernah lupa pada artis dan Zed Zaidi  tidak pernah ada perasaan dari segi 'payment' artis tu dapat bayaran banyak  ini ,artis ini dapat bayaran macam nih, Itu yang bestnya Zed Zaidi..


" Saya tetap pilih Zed Zaidi,  so far sepanjang saya bekerjasama dengan  Zed walaupun saya pengacara, tapi harga tetap sama dengan artis-artis  yang lain....  saya amat berpuashati apabila Zed Zaidi menjelaskan ' Abang ,kalau dengan saya ..saya akan bagi semua sama rata, kalau abang pengacara saya bayar sama dengan penyanyi,  Why Not! i am happy to become MC dan saya gembira apa yang saya dapat artis lain pun dapat.. Itu dia Zed Zaidi...artis-artis baru perlukan Zed Zaidi dan Datuk Mustafa Maarof tetap dihormati sebagai seorang Lagenda.. Kami mahukan pembaharuan..

   Kata Liyana Jasmay





" Apa yang i nak ialah of course  Seniman diterajui dengan lebih baik dan sekarang adalah tahun 2014, bukan tahun 1980 an, 1990 an , Kita tak  boleh berfikir lagi macam zaman dulu , So i harap Zed Zaidi tahulah untuk  memikul tanggungjawab itu, bukan Kroni..dan lebih memikirkan kebajikan pelakon ..Fikirkan apa yang bagus untuk pelakon..


" Presiden bukan hanya duduk di atas sebagai Presiden  because 'I am President! No hal lah.. Kalau Zed Zaidi nak memperjuangkan pasal bayaran pelakon ..Go ahead!, That's good.. Jangan cakap jer.buatlah!.. 

" I dah join Seniman sejak umur 16 tahun ..and for me since i was 16, Nothing change!, now little bit change lah,macam insurans..Nothing big  change!.. Now i am 26 years old..it's been 10 year ..It's same..

"Kita harus berkembanglah, If u have nak maju..U kena majukan diri U lah,  everything have to be Moden everything have to be Forward..We cannot  Go Backward,"


Dengar tu Zed!, Mat Qaypo hanya menyampaikan sahaja apa kata artis..

Bekojolah kito sekueknya..yer Zed!






0 Response to " ZED ZAIDI TERBAEKKKKK!! "

Post a Comment